Metodu Persona Doll u neposrednom radu primjenjujemo od pedagoške godine 2009./2010.
Primjena metode u radu s djecom promiče poštivanje različitosti, omogućuje djeci da izraze svoje osjećaje i mišljenje o diskriminirajućim situacijama i doživljajima koje im ‘ispriča’ lutka (osoba) te tako uče uočavati nepravdu, zauzimati se za sebe i za druge, jačati emocionalnu pismenost, razvijati samopoštovanje i izgrađivati vlastiti identitet. Za proces socijalizacije i moralni razvoj pojedinca bitna su prihvaćanja pravila, ukoliko su zaštićujuća i regulirajuća. To su korijeni prihvaćanja sebe kao osobe i socijalnog bića, prihvaćanja drugih, sa svim njihovim različitostima.
Cilj je jačanje pozitivnih osobina pojedinca (osobna afirmacija, samopoštovanje, samostalnost, samokontrola, samokritičnost, odgovornost), razvoj vještina, stavova i sustava vrijednosti (nenasilje, suradnja, tolerancija, solidarnost) i razvijanje svijesti o pripadnosti zajednici odnosno sagledavanje sebe kao člana različitih skupina. Metodu Persona Doll u neposrednom radu primjenjuju educirani odgojitelji i medicinska sestra.
Metoda Persona Doll dio je „Akcijskog plana prevencije svih oblika ovisnosti te poboljšanja mentalnog zdravlja djece i mladih Vijeća za prevenciju Grada Jastrebarskog 2023.-2027.“, navedeno je pod točkom 3. Identificiranje preventivnih prioriteta za Grad Jastrebarsko (Identificirani prioritet 2.-Smanjenje vršnjačkog nasilja-CAP program; Identificirani prioritet 3.-Edukacija stručnjaka (učitelja i odgojitelja) o izazovima mentalnog zdravlja djece i mladih; Nastavak provedbe programa za djecu i roditelje usmjerenih poticanju cjelokupnog razvoja djece i poticanja pozitivnog roditeljstva-Persona Doll i radionice „Rastimo zajedno“).