Program predškole namijenjen je djeci u godini pred polazak u osnovnu školu koja su uključena u redoviti program vrtića, a njegovo provođenje organizira se i za djecu koja nisu obuhvaćena redovitim programom u vrtiću. Program se provodi u trajanju od minimalno 250 sati tijekom pedagoške godine i obavezan je za svu djecu u godini prije polaska u osnovnu školu.
Ostvarivanje Programa predškole usmjereno je na poticanje cjelovitog razvoja, odgoja i učenja djece kroz:
- individualizirani i fleksibilan odgojno-obrazovni pristup
- organiziranje igre i drugih aktivnosti koje pridonose svrhovitom učenju i cjelovitom razvoju
- omogućavanju učenja istraživanjem, otkrivanjem i rješavanjem problema
- poticanju samoinicijativnost učenja djece, planiranju vlastitog učenja te evaluaciji istog kroz aktivno upravljanje djece vlastitim procesom učenja
- primjereno i poticajno okruženje za razvijanje predčitalačkih i grafomotoričkih vještina
- kontekstualnom uočavanju odnosa među predmetima i pojavama
- osnaživanju istraživalačkih interesa djece za matematičko-logičke i prirodoslovne aktivnosti
- upoznavanju djece s informacijsko-komunikacijskom tehnologijom
- razvoju socijalnih kompetencija
- prihvaćanju i poticanju kreativnog izražavanja poticanju djece na poštovanje i njegovanje vlastite kulture i povijesne baštine
- poticanju djece na iskazivanje i realizaciju vlastitih interesa i ideja, razvoj kritičkog mišljenja
- utjecaj na djetetovu osobnost u smislu jačanja realne i pozitivne slike o sebi, omogućavanje stjecanja iskustva o međusobnim različitostima te upućivanje na osnovne moralne vrednote kulture i tradicije kojoj dijete pripada;
- upoznavanje s osnovnim socijalnim vještinama te stjecanje osnovnim znanja i vještina potrebnih za djetetov daljnji razvoj i uspješno uključivanje u program prvog razreda osnovne škole.
Za provođenje programa važno je osigurati kvalitetno okruženje (prostor, oprema, skupina vršnjaka, odrasle osobe, zbivanja, djelatnosti) u kojem će dijete u godini prije polaska u školu razviti svoje potencijale (tjelesne, osjećajne, izražajne i spoznajne mogućnosti) te kroz zadovoljavanje aktualnih interesa steći znanja, vještine i navike (u skladu s karakteristikama dobi i osobnim karakteristikama) koje će mu pružiti sigurnost nužnu za savladavanje školskog programa i djelovanje u promijenjenim životnim uvjetima.